Service level agreement
Heeft u nog vragen over een van de SLA neem dan gerust even contact met ons op.
Tarieven
Onze support levels zijn transparant. Hieronder ziet u de aangeboden support levels waaruit u een keuze kunt maken.
SLA 2
- Toevoegen medewerker
- Updaten systeem
- Telefonische support
- 10% korting op hardware
SLA 3
- Toevoegen mederwerker
- Updaten systeem
- Telefonische support
- 20% korting op hardware
- Monteur op locatie
- Geen voorrij kosten
FAQ
Wanneer kan ik een support SLA afsluiten?
Het is mogelijk om ten alle tijden een SLA af te sluiten. Wanneer u uw systeem bij een ander bedrijf heeft afgesloten dan is het raadzaam om eerst bij hen te vragen naar hun SLA. Hebben zij er geen, neem dan eerst even contact met ons op.
Hoe lang duurt het voordat jullie reageren?
Bij elk pakket reageren wij op werkdagen dezelfde dag nog op uw storing of probleem. Afhankelijk is het ook diezelfde dag ook alweer verholpen.
Kunnen jullie ook een aanvraag weigeren?
Ja, maar dit doen we natuurlijk niet graag. Redenen kunnen zijn dat het systeem niet is aangelegd door een professional. Maar ook dan, kunnen wij een inspectie uitvoeren waarna u met een gerust hart een SLA kunt afsluiten. Neem voor een afspraak eerst contact met ons op.
Wanneer ik mijn SLA opzeg, krijg ik dan mijn geld terug?
Nee, maar u heeft omdat u vooruitbetaald wel recht tot het einde van de looptijd recht op support. Wanneer u wilt opzeggen dan kunt u dit eenvoudig doen door contact met ons op te nemen.